Naši hosté

Tereza Jurečková

Pragulic - sociální podnikání, kde pracují bezdomovci

Napadlo by vás někdy se přihlásit na prohlídku města, kterou provádějí bezdomovci? Nás taky ne… Napadlo to Terku se svými spolužáky a založili Pragulic. Na prohlídky v Praze chodí 800 lidí měsíčně a dnes už rozjíždějí i další města. Pro Terku je Pragulic srdcová záležitost, ale tím to nekončí, protože pomáhá dalším sociálním projektům a díky jejím aktivitám se v roce 2016 dostala na seznam Forbes 30 pod 30.

Přečtěte si...

Jakub Trpiš

Mladý spisovatel, jehož prvotina se stala bestsellerem

Inspirace z jiného světa! To tu ještě nebylo! Tak bych mohl nazvat další rozhovor. Začal psát knihu, kdy? PROČ? A jak se naučil psát? Lidé oceňují jeho osobní styl a díky tomu prožívají knihu jako svůj příběh. Kniha s názvem Volba – Klíčový okamžik je už půl roku v žebříčku nejprodávanějších knih na Heuréce a doslova mění lidské životy. Dostala se mezi nejprodávanější knihy v ČR? A nejen zde? Jak kniha pomáhá lidem, jaké zpětné vazby na ní má a komu pomáhá a pomohla? Jak funguje tento “knižní business”?

Přečtěte si...

Adina Bálková

Barista roku, Hello games. Prostě aktivní člověk...

Adinu jsme si k nám do pořadu pozvali hlavně, protože chceme inspirovat ostatní lidi k aktivitě. Nejde jen o aktivitu, protože za Adinou stojí akce jako Barista roku nebo aktivity v rámci Hello games. Propojíme aktivitu a trochu toho event managementu.

Přečtěte si...

Ondřej Kocur

Při pokeru objevil produkt, který jej nadchnul a vycítil v něm velký potenciál - YESCHiPS

Vždy snil o svém byznyse. Bylo jedno v čem, ale věděl, že to jednou přijde. Pak objevil u pokeru produkt, který nebyl známý, ale vycítil v něm velký potenciál. Jak se k tomu dostal a kolik financí si musel půjčit? Je to jeho konečná nebo rozjíždí něco nového? Zakladatel YESCHiPS nám odhalí novinky z „Food Businessu“ ….

Přečtěte si...

Jiří Staněk

Fotograf, majitel franšízy s vodními dýmkami

Jirka začal svůj příběh u fotografování, kde se dostal až k focení velkých koncertů. Rammstein, Marpo, Colours of Ostrava a mnoho dalšího. Takže máte jedno hobby a k němu ještě další a to vodní dýmky. Takže se pustíte i do toho druhého koníčka a založíte franšízu s vodními dýmkami – Czech Hookah Club. Dnes mají 3 pobočky v Česku a na Slovensku a samozřejmě další se chystají.

Přečtěte si...

Jakub Vlček a Michal Nenička

Od myšlenky, přes získání mezinárodní certifikace udělování titulu MBA k obratu více než milion korun

V čem je jejich vzdělávací systém jiný, výjimečný? Proč se vrhli do vzdělávání a chtěli do Ostravy přinést jejich koncept MBA? Jak se vlastně nabírají ti, kteří pak výuku provádějí? Budeme si zcela jistě povídat o propojení byznysu, vzdělávání a peněz. Vydělávají na tom? A jak?

Přečtěte si...

Martin Jurek

Jde 3D tiskárna, laserové gravírování a business dohromady? Samozřejmě!

Někteří si začnou doma v garáži stavět různé stroje… no a Martin rovnou při studiu 3D tiskárny a stroj na laserové gravírování. Krásné na tom je, že si je pak můžete pojmenovat. Jeden z nich se jmenuje Břéťa a další Matilda. Nás ale bude zajímat, jak Martin chce tohle vše propojit s byznysem a jaké jsou jeho plány. Jak sám říká: „Jsem schopný nechat vyrobit skoro cokoli“… tak máme hned několik nápadů 🙂 .

Přečtěte si...

Jiří Šíma

Šéfredaktorem studentského časopisu Sokolská 33

Časopis Sokolská 33 má 25 členů a funguje na Ekonomické fakultě. Krásně to zapadá do konceptu BusinessTalk, protože student ekonomické žurnalistiky a zároveň šéfredaktor studentského časopisu, nám toho může říct mnoho. Jak dnes vidí žurnalistiku mladí a co si podnikatelé mohou vzít od 23 letého studenta, který má odpovědnost za redakci o 25 lidech?

Přečtěte si...

Martin Diblíček

Od první realitní transakce až k marketingové podpoře developerských projektů

V šestnácti letech udělal první realitní transakci a tím si asi předurčil svou realitně-marketingovou cestu. Jak se dostat od realitní kanceláře k marketingu, digitálu až po marketingovou podporu developerských projektů? Jak vnímá realitní trh, marketing v něm a jeho roli při náběru a prodeji nemovitosti? A jak se dělá propagace developerských projektů? Společné téma reality a marketing bylo základem našeho rozhovoru.

Přečtěte si...

Jiří Černota

Zakladatel osobní franšízy Bewit, autor vzdělávacího programu Revoluční marketing.

Jiří Černota je zakladatel osobní franšízy Bewit. Pro Jirku bych mohl použít větu „dělá věci s láskou“ a příběh rodiny Bewit sleduji od samého začátku. Ta se každý den rozrůstá a proniká na zahraniční trhy. Je tvůrcem vzdělávacího programu Revoluční marketing. Bude vystupovat jako řečník na konferenci Tajemství obchodu. Jeho zápal, nasazení, ale také jak z nuly začít budovat nový business, je pro mě ukázkou toho, že když něco chcete dělat, realizovat, tak můžete.

Přečtěte si...

...910111213