Rozhovor vám připomeneme. Stačí zadat Váš e-mail, na který Vám příjde link s odkazem na rozhovor.
ONDŘEJ PETRÁŠ
Divoká jízda světem HR, od školy až na regionální pozici v korporátu za tři roky
ONDŘEJ PETRÁŠ
Divoká jízda světem HR, od školy až na regionální pozici v korporátu za tři roky
Otázka od admin
23.4.2019 (17:50)
Už jsme to nestihli v rozhovoru, ale Ondra vzkazuje že Dva Kohouti 🙂
Jan Becher
Otázka od
23.4.2019 (17:39)
Oblíbená hospoda v Praze?
Mark C. Honeywell
Otázka od
23.4.2019 (17:20)
Mění se přístup korporátu k uchazečům o vyšší/vedoucí pozice bez formálního, ukončeného vysokoškolského vzdělání? Je to stále nutná predispozice nebo se již více bere v potaz zkušenost v oboru, která mnohdy absolventům chybí?
Tormund
Otázka od
23.4.2019 (16:56)
Jak se při čím dál obvyklejším trendu cílení skrz algoritmy na sociálních sítích (facebook, linkedin) na potenciálního zaměstnance HR vyrovnává s čím dál více rostoucí skupinou osob, která se anonymizuje buď zcela či skrze částečně nepravdivé údaje na profilech? Nepředstavují pak tímto vzniklé náklady na reklamu i práci HR větší problém než přínos?
Chuck
Otázka od
23.4.2019 (16:41)
Na kolik hraje v rozhodování obsazení vyšších pozic prezentace uchazeče na sociálních sítích (tedy v jeho soukromí) a na kolik je možno tuto při rozhodnutí oficiálně vzít v potaz až za rozhodující argument pro (ne)přijetí?
Bobby Axelrod
Otázka od
23.4.2019 (16:31)
jak se obrovský mezinárodní korporát vyrovnává s čím dál častějším (zejména u mladší generace) posunem cílů/požadavků zaměstnanců od 1) jistoty práce a 2) cenění si obecných celofiremních benefitů… směrem k 1) pocitu, že práce má smysl (přesah) a zaměstnance naplňuje a 2) benefity se stávají přizpůsobované konkrétním zaměstnancům a jejich pozicím /pro ajťáky z banky jiné benefity než pro back office „manažerky“ z fashion retailu/
Už jsme to nestihli v rozhovoru, ale Ondra vzkazuje že Dva Kohouti 🙂
Oblíbená hospoda v Praze?
Mění se přístup korporátu k uchazečům o vyšší/vedoucí pozice bez formálního, ukončeného vysokoškolského vzdělání? Je to stále nutná predispozice nebo se již více bere v potaz zkušenost v oboru, která mnohdy absolventům chybí?
Jak se při čím dál obvyklejším trendu cílení skrz algoritmy na sociálních sítích (facebook, linkedin) na potenciálního zaměstnance HR vyrovnává s čím dál více rostoucí skupinou osob, která se anonymizuje buď zcela či skrze částečně nepravdivé údaje na profilech? Nepředstavují pak tímto vzniklé náklady na reklamu i práci HR větší problém než přínos?
Na kolik hraje v rozhodování obsazení vyšších pozic prezentace uchazeče na sociálních sítích (tedy v jeho soukromí) a na kolik je možno tuto při rozhodnutí oficiálně vzít v potaz až za rozhodující argument pro (ne)přijetí?
jak se obrovský mezinárodní korporát vyrovnává s čím dál častějším (zejména u mladší generace) posunem cílů/požadavků zaměstnanců od 1) jistoty práce a 2) cenění si obecných celofiremních benefitů… směrem k 1) pocitu, že práce má smysl (přesah) a zaměstnance naplňuje a 2) benefity se stávají přizpůsobované konkrétním zaměstnancům a jejich pozicím /pro ajťáky z banky jiné benefity než pro back office „manažerky“ z fashion retailu/