„Není ostuda něčeho nedosáhnout, ale je ostuda se o to nepokusit”. Jak k tomu heslu přišli? Za tímto příběhem stojí David Hercig, zakladatel a ředitel pobočky Ostrava společnosti Cyrrus. Jak těžké bylo a jak dlouho trvalo vybudovat úspěšnou pobočku? A proč právě toto? „Chtěl jsem znovu dělat v oblasti financí, ale v extralize – přitahoval mne svět akciových trhů. Je tento svět pro mladé lidi, kteří chtějí proniknout do světa investic? O tomto a také o penězích, investicích a rozvoji s Davidem Hercigem.
Marcus Revolta. Zakladatel motivační konference s názvem DOUBLE. Základní princip této konference je inspirovat a motivovat, abyste se nebáli myslet ve velkém a následovali svoje vlastní cíle a sny. Co ho vedlo k založení takovéto konference? Jaké podněty si odnáší on sám a co ho samotného motivuje jít dál a další akce? V březnu bude další, v pořadí již třetí DOUBLE. Chtěl ji mít opět na živo. Jak rychle dokázal přizpůsobit se a jaká akce nás nyní čeká, když všude kolem nás jsou omezení? Třeba i toto bude pro vás ukázka, jak se vypořádat s překážkami.
Martin Chmela si ve své 14-leté kariéře v Hyundai prošel různými HR rolemi až po „Head of HR“. V poslední roli byl zodpovědný za změnu firemní kultury a podporu inovací. Podílel se na nastavování a úpravách HR procesů ve firmě od samotného počátku až po současnost. Dnes se HR stará o cca 3000 zaměstnanců a dlouhodobě se soustředí na změnu firemní kultury za pomocí změny komunikace ve firmě.
Lenka Kružíková je šéfka týmu HR pro skupinu innogy v ČR. V posledních 10 letech si v innogy prošla různými HR rolemi od vzdělávání a rozvoje, budování firemní značky zaměstnavatele, náboru až po roli HR Business Partnera innogy. Významný hráč na poli energetiky chce přitahovat nejen talenty na klíčové pozice, ale také i šikovné lidi třeba do oblasti péče o zákazníka. V oblasti tzv. Employer brandu už udělala Lenka se svým týmem obrovský kus práce, a to bude téma našeho dalšího BusinessTalk HR.
Petr Otáhal, prezident svazu personalistů a největšího klubu personalistů ve střední Evropě. Je aktivní v celé řadě profesních sdružení a odborných institucí v Česku i v zahraniční, které mají za cíl vylepšovat celoživotní vzdělávání, zvyšovat kvalitu života české společnosti a zajišťovat vyšší soulad mezi pracovním a rodinným životem. Budeme si povídat o koronavirové krizi jako spouštěči nových HR přístupů. Probereme i dlouhodobá HR témata vyžadující nutnou změnu v přístupu, jako je například management diverzity ve firmách.
Jak vypadá mediální svět? Zejména ten TV z pohledu reklamy. Má v době sociálních sítí reklama v TV své opodstatnění? Jak na reklamu pohlížejí zadavatelé. O tom budeme debatovat s Jaroslavem Hübnerem z agentury REDBOX MEDIA.
Když přišlo snížení poptávky po službách, podíval se s čím by mohl na trh přijít, s čím pomoci. Malé „zastavení“ tak pomohlo, aby vymyslel dvě nové služby. Jedna zaměřena na firmy a druhá na ty, co hledají zaměstnání. Případně ji chtějí změnit. Jak nyní vypadá trh práce a s čím se firmy ale i uchazeči potýkají? Martin Kaleta z Human Capital nám řekne svůj pohled a povykládá o stavu na trhu práce.
Potravní doplňky pro zvířata aneb když 30 let firma vyrábí doplňky stravy pro lidi, proč nepomoci i zvířatům? Jak vlastně k tomu došlo a jak dlouho trvalo přinést myšlenku až k reálnému produktu? Ukázka, jak vnitřní motivace dokáže nejen s něčím začít a zrealizovat, ale následně produkty vyvážet do celého světa.
Myšlenka obnovitelných zdrojů, udržitelnosti a nezávislosti zakladatele S-Power Energies Jaroslava Šuvarského baví. Jak říká, pomáhá měnit českou energetiku od centrální k moderní distribuované energetice, založené na bezemisních technologiích. “Jsme takový UBER, nebo AirBNB ale v energetice”. Co si pod tím máme představit? Funguje to? A jaký Fuck-Up ho dostihl?