Spoj se s námi

Zavádění HR ve start-upu

Rozhovory

Zavádění HR ve start-upu

Kristýna Gogolová je dnešním hostem v novém dílu zaměřeném na zavádění funkčního HR pro malé firmy a start-upy. Sama má několikaleté zkušenosti v oblasti interního HR a pomohla například technologické firmě Balikobot.cz.

👉 Když jste nastoupila do Balíkobotu, co jste začala řešit? Jak to vlastně celé začalo? Před mým nástupem do Balíkobotu tam někdo na HR působil, ale pouze na part-time. V době mého nástupu, tam nikdo nebyl. Mým prvním krokem bylo zkontrolovat administrativu, např. zda mají smlouvy a zda je vše po legislativní stránce v pořádku. To bylo jen částečně, takže od toho jsem se odrazila a postupovala jsem systematicky od toho, co nejvíc „hoří“, aby nehrozily žádné postihy. Po nastavení veškeré pracovní agendy jsem přešla na odbavování základních HR procesů.

👉 Jak vnímali zavádění HR samotní zaměstnanci? Toho jsem se bála upřímně nejvíc. Jak mě kolegové přijmou, když přijdu a začnu jim nastavovat smlouvy, provozní věci, služby a další procesy. Čekala jsem nějakou vlnu, ale naštěstí moji kolegové byli naprosto skvělí lidé, kteří mě přijali mezi sebe. I v průběhu roku jsem získávala zpětnou vazbu, že jsou rádi, že za mnou mohou kdykoliv přijít. Funguji totiž tak, že jsem otevřená lidem, jak v pracovních záležitostech, tak i těch osobních. Pokud má totiž člověk osobní problém, často si ho nosí do práce a pak se to odráží na jeho výkonu. Z toho důvodu byla moje kancelář uprostřed a měla jsem otevřené dveře, aby za mnou lidé mohli s čímkoliv přijít.

👉 Co bylo pro Kristýnu při nastavování HR nejtěžší? A jak se s tím poprala? Na tyto a další otázky se podívejte v našem rozhovoru.

 

Na rozhovor se můžete podívat zde: BusinessTalk – Kristýna Gogolová – Zavádění HR ve start-upu

Okomentovat

Zanech odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více Rozhovory

Nahoru