Spoj se s námi

Řídící strategie a výkonnostní křižovatky

Rozhovory

Řídící strategie a výkonnostní křižovatky

V dnešním rozhovoru si Martin Kaleta povídal s Hynkem Cholevou. Hynek je nejen jednatelem společnosti Focus Marketing, ale je také lektorem a poradcem v oblasti řízení firem. Pro firmy vytváří řídící strategie a pomáhá jim v komunikaci a zvyšování výkonu.

S Hynkem jsme se bavili velmi otevřeně o tom, co manažery v současné době nejvíce trápí.
Jsou to podle něj tyto 4 oblasti:

👉 nevědí jak a kam by měli vést své lidi dál

👉 nevědí si rady, jak s lidmi pracovat ani jak jim naslouchat

👉 ničí je konflikty

👉 cítí se vyčerpaní a zahlcení

Co to vlastně znamená, že si manažer neví rady, jak pracovat se svými podřízenými?

Podřízení jsou vlastně něco jako děti. Zkoušejí na nás různé manipulativní komunikační techniky, aby se vyhnuli tlaku na výkon nebo nějakému nechtěnému úkolu či situaci. Mezi manipulativní komunikační techniky patří třeba: „Ano, ALE…“, „Ano, AŽ…“, „Já nemůžu, PROTOŽE NEMÁM…“ nebo „Kdybych to býval věděl….“.

Proč to vlastně podřízení dělají? A čeho tím chtějí docílit?

Do určité míry je to nevědomé a vychází to z našich zažitých postupů. Cílem je, aby to manažer vzdal a podřízený se tak úkolu zbavil nebo ho oddaloval tak dlouho, dokud se na něj úplně nezapomene. Proto jsou tyto hry pro manažery tak vysilující a vyčerpávající.

Co se s tím tedy dá dělat? A je nějaká dovednost, kterou by měli umět všichni manažeři? Na tyhle a další otázky nám Hynek v rozhovoru také odpovídal. Zároveň jsme nakousli i téma řídící strategie. Mají ji všichni manažeři a jak se tvoří? I tohle téma v rozhovoru zaznělo.

 

Na rozhovor se můžete podívat zde: BusinessTalk – Hynek Choleva – jednatel společnosti FOCUS MARKETING

Okomentovat

Zanech odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více Rozhovory

Nahoru